maandag, januari 31, 2005

regen

De boom van vorige week is gesnoeid, maar een foto voor en na is onduidelijk. Veel verschil zie je niet.
Vandaag dus een regenfoto. Het is de hele dag al aan het regenen. De flits vult de voorste takkenpartij mooi in. Het was wel erg donker.
Nieuwe: Klik op de foto voot een vergroting. 'k Heb mijn HTML editor een nieuwe macro gemaakt om die link te produceren. Je denkt toch niet dat ik die datum er steeds zelf bij zet.
Ik gebruik een apple programmaatje, FUGU, om de bestanden op de server te zetten. 't Heeft enkele speciale trekjes. Sluit bijvoorbeeld vrij snel weer de verbinding af en vertelt mij daar niets van. 't is een Open Source programma, ik zal de makers eens schrijven wat er nog aan veranderd moet worden volgens mij. (Ondertussen heb ik een nieuwere versie, die doet het ook. Te snel de verbinding sluiten)

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?