maandag, april 04, 2005

foto volgt

snoeien
Klik hier voor grotere afbeelding

Het is werkelijk een verrassing om te ontdekken dat mijn leefwereld verandert omdat ik er iedere dag een foto van maak. Ik ga anders kijken, ben alert op visueel aantrekkelijke plaatjes. De produktie van de weblog met de foto is een vast onderdeel van mij dag geworden.
En er het is mogelijk oneindig veel afbeeldingen te maken van mijn leefwereld. Het is geen enkel probleem onderwerpen te bedenken. Het probleem is eerder de selektie van die ene foto uit al die mogelijke foto's.
Teksten bij de foto's hebben die zelfde eigenschap. Bij elke foto kan ik een aantal uiteenlopende teksten schrijven.
PS de foto komt in de lopp van de dag. Dit is de eerste weblog waarbij de tekst er eerder is dan de foto.
De Lindebomen worden gesnoeid. Het is de koningslinde, staat bekend om grote afscheiding van suiker in de zomer. Daarover zijn klachten. Maar de gemeente zal geen andere Lindesoort planten, zonder dat suikerbezwaar. Elk jaar een andere oplossing, behalve de voor de hand liggende.


Comments:
Er zijn vele toekomsten denkbaar.

Aldus de welbekende Magnus Ridolph.

Zo is het eigenlijk ook met de realiteit, er zijn vele realiteiten denkbaar.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?