zondag, mei 22, 2005

Thijsse's hof in Bloemendaal

 Thijsse, look zonder look, bloemendaal
Klik hier voor grotere afbeelding

Onderweg naar Zantvoort even aangelegd bij het pannekoekenhuisje in Bloemendaal. Oude herinneringen aan mijn schooltijd komen daar weer boven. In Thijsse's hof naar de bloemen en planten gekeken en de kikkervisjes. De look zonder look ruikt er nog steeds naar kip. Thijsse zelf was er ook. Die zie je hier in zijn hof staan.
De oude Jac. P. Thijsse heeft nog gecorrespondeerd met mijn grootvader over plantjes en vogels in de Wieringermeer. .


Comments:
Look zonder look roept ook bij mij dierbare herinneringen op, in Voorne's Duin. Thijsse's hof doe ik ook aan in mijn historische Bloemendaal-wandeling:
http://zilvervis.net/2011/12/01/bloemendaal-ook-voor-niet-residentielen/
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?